Jag vill ha...Sol!

Nu tycker jag verkligen att det får ta att sluta regna och att IFK får ta att sluta förlora. Vad hände med den härliga våren man såg fram emot? Att sitta på parken i solen och se IFK vinna?Jag antar att man måste ha tålamod, både med IFK och våren...

Just nu längtar jag till den nya lägenheten, jag vill flytta nu! Det är så kul att fixa i ordning i en ny lägenhet, känns som om man har fått en fräch start då. Man slänger ju allt gammalt och packar bara ner det man verkligen vill ha. Inte så långt kvar nu...♥
image8

Kommentarer
Postat av: Emma

Anna panna, nu måste du uppdatera igen så jag har något att läsa:P Kram kram

2008-05-02 @ 19:17:33
URL: http://emmabalkert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0