En liten uppdatering i all hast...


Igår kväll var jag och Annika och kolla på fyrverkerierna, alltid lika fascinerande, man står liksom bara och stirrar på de vackra ljusen. Sedan blev det helt oväntat lite fest, vi gick till trädgår'n och sedan vidare till wasa (kanske inte det roligaste stället men det ligger ju centralt och bra) och det var faktiskt väldigt trevligt.

Idag har jag tvättat, försov mig lite till tvättiden (den började 07.00) men som tur var hade ingen tagit tiden så det löste sig. Jag har fått tag på kurslitteratur också, vi ska ha läst färdigt boken helst tills på tisdag (fick jag reda på igår!) och jag hade inte ens boken (som så många andra i min klass!), den var slut över allt också och den var utlånad på bibiloteket så jag fick lite smått panik men som tur var hittade jag en kille på internet som sålde den så jag var nere på stan idag och möte honom. Så det var verkligen tur, för om jag hade beställt den från internet hade den inte kommit förrens på tisdag.

Nu sitter jag här och väntar på Andreas som snart kommer hem från jobbet. Vi ska eventuellt gå till något öltält men det är så himla dåligt väder så jag vet inte om det är någon idé.

Imorgon blir det kräftskiva hos Andreas mormor och morfar. Jag som aldrig har ätit kräftor (på vanligt vis) tänkte ta med mig kräftskjärtar på burk eller något. Eller är det fusk?

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är fusk! Jag lär dig äta på riktigt vis Anna;)

2009-08-22 @ 13:24:44
URL: http://eemmaas.blogspot.com
Postat av: emma

Tack gumman! Du är bäst! Det är ju rätt lugnt då farfar slipper lida...Han har det bättre nu

2009-08-23 @ 03:14:14
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0