Första skoldagen...

Ja, idag var första dagen på universitetet. Det var bara upprop men imorgon börjar allvaret... Jag är förväntansfull, undrar vad det är jag har gett mig in på.

Ikväll har vi haft det mysigt, käkat potatisgratäng och lövbiff och haft våra nya grannar (Andreas syster, hennes kille och deras lille Nils) över på middag för första gången.
 
Det är säkert bara första gången, "many more to come"! Det är ju så nära nu, bara rakt över gården... och sen våra djävulska trappor såklart, inte att glömma....

Nu orkar jag inte skriva mer, är jätte trött. Skönt att jag inte börjar förrens kl. 13.00 imorgon.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vare era trappor så får man ju röra på fläsket;) Det är ju positivt!!

Tack för igår, mycket god mat och trevligt sällskap.

2009-08-18 @ 17:18:04
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0