Onsdag...

Idag har jag varit på universitetet och haft en föreläsning och sedan åkte vi ner till linköpings centrum för att ta en lunch i solskenet och påbörja vårt grupparbete, som ska vara klart imorgon!

Det är kul att  augustifestivalen har börjat nu, alltid kul när det händer något utöver det vanliga. Jag och Andreas tog en sväng på stan för att spana in läget men maknaden och liknande drar inte igång förrens till helgen.

Idag fick jag ny mobil (tack Anders för hälpen)! Skojigt, jag har ju haft en lånemobil ett tag nu och det är ju inte samma sak, man är ju medveten om att den egentligen inte är ens egen. Men nu har jag en alldeles egen telefon igen så nu kan man ju göra den personlig, lägga in ringsignaler och så (gratis dock! jag skulle aldrig betala för något sådant).

Nu ska jag laga något smarrigt och sen ska det diskas och sen i säng. Jag har glömt hur trött man blir av att plugga, det är ganska sköna tider men man måste hela tiden vara koncentrerad och fokuserad och det är väldigt tröttsamt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0