Nya inköp

Hej, hej, hemskt mycket hej.

Nu har jag shoppat klart för den här månaden, ialla fall när det gäller kläder. Det blir ju säkerligen en del grejer till hemmet på Ikea (som vi ska till snart).

Jag tycker att jag har gjort bra inköp, lite baslinnen och så. Jag upptäckte att jag nästan inte har några snygga vardagskläder i min garderob, jag köper bara massa festklänningar hela tiden och det kan man ju inte gå runt i till vardags. Så nu tycker jag att jag faktiskt har varit duktig som varken köpt en klänning eller ett par högklackade skor denna månad.



Lila T-shirt ( H&M), Fred Perry väska från stadium (som jag ska ha till skolan och ha laptopen i), vit T-shirt (H&M), Svart linne med nitar (Lindex), Jeansleggings (Gina Tricot), Svart långkofta (Gina Tricot), Svart hoodie (H&M), Svart linne (H&M), Addidas tröja (stadium). Halsband från cubus och guldfynd.

Som ni ser blev det mycket svart men svart är ju så snyggt och praktiskt...


Cleansing powder, ansiktsrengöring, puder och rouge från Make up store.


Stärkande nagellack (bra för mina naglar son skivar sig) från lindex

Sedan inhandlade jag andra tråkiga nödvändigheter som t.ex mascara och rakhyvlar.

Så det var de. Nästa månads stora inköp blir höstjacka, jag letade på stan idag men de har inte fått in så mycket än så jag väntar med det.

Imorgon ska jag till campus igen för en föreläsning. Nu ska jag läsa lite i min kurslitteratur. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0