Lipstick jungle is the shit!

Jag har precis kollat klart på Lipstick jungle säsong 2. Den serien är så himla bra! Jag blev helt fast. Den är baserad på en bok av samma författare som till Sex and the City men jag måste säga att den här serien är betydligt bättre än Sex and the city!

Den har samma sköna element som man gillar från Sex and the City, såsom vänskapen, kärleksproblem, den pulserande staden och de grymma kläderna men utan allt trams. Jag tycker att Sex and the City är såååå tråkig, karaktärerena är löjliga, det konstanta tjatet om skor och män är uttråkande. Jag menar tror de verkligen att kvinnor beteer sig sådär? Man har väl viktigare saker att prata om än skor?!

I Lipstick Jungle blir karaktärerna verkliga, man kan relatera till dem och känna igen sig själv. Sen slipper man höra på den oändligt långa konversationerna om sex och skor...och det tycker i alla fall jag är ett stort plus! Nu dröjer det nog länge tills säsong 3 kommer, om det ens kommer en säsong 3? det vet jag inte men jag hoppas det. Har ni inte sett serien, se den!

Puss så länge!
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0