Love is in the air!

Gud va skönt det var att vakna imorse! Jag var ute igår på palace och hade kul med Annika, dansade och så, men drack bara vatten så man mådde ju som en kung när man vaknade:) I Norrköping är det en jätte fin dag, solig som bara den. Jag ska gå runt strömmen nu tänkte jag. Det är så skönt att våren äntligen börjar visa sig. Jag får vårkänslor!

Det är ju alla hjärtans dag idag också, men stackars Andreas jobbar tills 20.00. Jag tänkte att jag skulle städa lite tills han kommer hem. Då blir han nog glad! :D Tänk att lite sol kan göra så mycket för humöret?! Jag är på topp! Det är så skönt att kunna göra precis vad man vill, ingen stress! Nu har ju sportlovet dragit igång oxå, vilken lyx med en veckas ledighet!

Nu ska jag ut och ta vara på solen medans det varar. Hej på er och glad alla hjärtans dag! (eller vad säger man egentligen? Man kan ju inte direkt säga grattis?) KRAM!
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0