Åh nej, jag ser det snöar!

Imorse när man gick upp var det ju ett så härligt väder och så kommer snön och förstör allt igen. Vid fyra tiden när jag kom ut från skolan haglade det och sedan bytes haglet ut mot blöt snö. Ursh va otäckt med äcklig snö... Känslan av upprymdhet som man fick när man såg den första snön i november har nu bytts ut mot avsky. Nu får det vara nog med slask!

På vägen hem kunde jag inte låta bli frestelsen att ta en sväng i köpcentrumen. Jag vet att jag inte ens borde titta på kläder för jag har ingen disiplin när det kommer till att spara. Jag erkänner jag har syndat...jag köpte två kjolar på Villa, jag måste till mitt försvar tillägga att de (åtminstonde!) var på rea, så det var ju inga stora pengar. Den ena kjolen är svart, sitter i midjan och är klockad. Den andra är en beige/guldig pennkjol i siden matrial. Jag inhandlade även ett ormskinnsmönstrat diadem. Nöjd är jag ialla fall. Jag får väl se hur nöjd jag är sista veckan den här månaden när min meny lär bestå av nudlar.

Måste kila och titta till potatissoppan på spisen nu! :) Kram /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0