Äntligen sovmorgon!

Skönt att få sova ut ordentligt efter 4 dagar av tidiga morgonar! Jag kom nyss ut ur duschen och satte mig vid datorn. Jag hittade ett roligt test och här är resultatet.



Idag ska jag plugga lite, städa, diska och sen ikväll möjligen festa. Men ingen utgång dock, bara ta det lugnt. En kompis från Stockholm kommer ner idag så eventuellt blir det att träffas. Vi får se, blir det inte idag så blir det att träffas på stan imorgon.

Fast jag drar mig lite för att gå ner på stan, Andreas har förbjudit mig att köpa nåt :) och det är bara en onödig frestelse. Jag köper ju självklart inget jag inte har råd med men man blir så nedstämd när man hittar något man inte kan köpa så det kanske är bäst att hålla sig därifrån tills man får pengar.

Jag har hittat ett par jätte fina skor på H&M (349 kr) som jag gillar skarpt. Hoppas de finns kvar nästa månad, men eftersom de är så snygga kanske de går åt som smör i solsken?

Min shoppingfilosofi är att om saken som jag vill ha är slut eller inte finns i min storlek var det inte menat att jag skulle ha det, så jag jagar inte upp mig över småsaker. Finns de kvar så är det jättebra, finns de inte kvar så är det ingen fara, man hittar ju alltid något annat att spendera pengar på.


Nu ska jag äta frukost eller brunch kanske är mer passande? Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0