A Century of Hair & Fashion

Ja, det döpte vi vårt projekt till. Nu är det äntligen klart och vi har skickat iväg en beställning på boken. Skönt att slippa tänka på det längre. Den kommer att se ut så här.
 










Jag tycker att den blev bra, det ska bli spännande att se den när den är färdig tryckt. :)



Här är 1940-tals bilden på mig. Man känner inte igen sig själv! Jag har sminkat mig och Annika har fixat håret, visst är hon duktig?! :)

Nu ska jag ut i solen och lägga mig och läsa någonstans. Kram                                     

Kommentarer
Postat av: emma

Vad bra det blev!! Jag kände inte heller igen dig...Inte mig själv heller för den delen. hehe. Du får gärna skicka bilden till mig. Puss puss

2009-05-01 @ 13:47:38
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0