Regnig lördag...

Hello, hello. Igår kväll tänkte jag och Annika gå på bio, vi ville se "2012". Men det var helt fullt, inte visste vi att det var premiär igår, dålig tajming. Så det blev ingen bio men vi hade trevligt ändå. Först cyklade jag hem till Annika för att se hennes nya lägenhet. Jättefint kommer det att bli. Men hon har ingen tv än och jag ville se idol så då cykla vi hem till mig istället och sen såg vi på en skräckfilm. Fast den var inte så läskig, mest konstig och lite smått obehaglig eftersom det var så psyk. "The signal" hette den, någon som har sett den?

Idag är det uruselt väder (igen!), kan det åtminstonde snöa? Det är inget roligt med regn. Jag tror att jag ska hålla mig inne idag, städa lite och plugga kanske? Nu ska jag iallafall laga lunch till Anderas och mig, Baconpasta med ädelostsås, hur låter det? Jag är hungrig som en varg så vad som helst skulle duga.

Den här bilden tog jag igår, jag brukar aldrig använda röttläppstift men igår så fick jag för mig det. Den är photoshopad dock för sådär blåa ögon har jag verkligen inte, har mer gråa tror jag. Man kanske borde köpa ett par blåa linser? Det är en rolig förändring som är enkel att göra.

Så fort pengarna kommer ska jag färga håret igen, färgen har gått ur så mycket i tvätten så jag ska färga samma nyans igen, blir så mycket glansigare så också. Det är svårt att bestämma sig, på vintern så tycker jag att det är jätte fint med blek hy och mörkt hår, lite "snövit", men på sommaren så vill jag vara brun och ha blont hår, det ser så fräscht ut. Hm... what to do? Jag får kanske kompromissa lite och lägga in lite blonda slingor till våren och sola, mötas halvägs liksom? Haha :)

Juste jag var ju hungrig, hade nästan glömt bort det. Nu ska jag laga mat. Ha en bra lördag allihopa! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0