De senaste dagarna...

I onsdags var det kalasmottagningen i Linköping (en stor fest för studenter som Moneybrother spelade på i år) och jag var där med några ur min kurs. Det var jätte trevligt, först var vi hemma hos en i min klass och förfestade sedan gick vi till cloettacenter där kalasmottagningen hölls, sedan bar det av in mot stan till buger king och till sist blev det ett snabbt stopp vid nationernas hus (en student pub) för att sedan ta en taxi hem till Emma i min klass för att sova.







Lite dåliga bilder från min mobilkamera....

I Torsdags var det återigen föreläsning och sedan hem för att tvätta, inte en så rolig dag alltså...

Igår tog jag och Andreas det lugnt, var bara nere på stan och åt på golden bangkok (mums va gott!) annars låg vi bara i soffan och kollade på film, han är fortfarande sjuk stackaren... hoppas inte jag blir sjuk, det har jag inte tid med.

Så skönt att vi har fått tv-kanaler nu och speciellt "canal + select", det är verkligen suveränt att man kan se filmer precis när man själv vill och att man kan pausa och så, det finns ca. 200 filmer att välja mellan så det kommer att ta ett tag innan man har sett dem och då har det förhoppningsvis hunnit komma nya.

Idag så ska vi åka med Emma och Anders och handla mat, skönt att få lite mat i kylen så man slipper att gå och småhandla på ica, det blir så dyrt då. Så ikväll ska jag nog laga något smarrigt...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0