Höstkläder...

Jag kollade lite på hm.se innan och gud vad mycket snyggt de har fått in. Jag tror att jag äntligen har hittat min höstjacka, hoppas att den är lika snygg på.


Kan det inte bli den 25:e nu? Man skulle kunna beställa det nu men det känns bättre att vänta och se vad som händer...eventuellt blir det en resa inom snar framtid och då kan man ju inte shoppa upp pengarna.

Jag har redan likadana skor fast blåa och dom är så bekväma, och hittar man ett par skor som både är sköna och snygga måste man ju passa på att köpa på sig lite.

Jag längtar tills det blir kallt så att jag kan använda mössa, jag gillar verkligen mössor! Jag letade fram min mössamling och larvade mig framför spegeln lite... åh va jag längtar tills löven faller!



Den ryskaste mössan ni någonsin sett va?! :)


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0