Den sista dagen...

Idag är det sista dagen på Cambridgekuren, ialla fall den såkallade "rena kuren" när man bara äter måltidsersättningar. Imorgon börjar jag att kombinera mat och måltidsersättningar. Fast jag smygstarta lite idag och smaskade på en tomat och en halv burk tonfisk, haha.

Veckan har gått bra och jag har gått ner ca. 5 kilo i vikt och 7 cm i midjan. Jag är supernöjd med resultatet, det kunde knappt bli bättre! Enligt förpakningen så står det att man går ner ca. 1,5-4 kilo i veckan, så jag har ju gått ner mer än vad jag förväntade mig. Det är fortfarande 5 sega kilo som jag skulle vilja bli av med och nu kommer det gå långsamare. De där sista kilona är ju alltid de svåraste.

Dagen har stavats LEDIG! Det har varit riktigt skönt. Jag har varit nere på stan och shoppat för jag fick en slant av min snälla pojkvän :) Han är omtänksam han. Jag köpte något till lägenheten och lite till mig själv.


En present till lägenheten, hihi. Vad kan det vara? Hmm....



En spegel! Tjoho!

Me like! ^^  På Chili hittade jag denna snygging, finns i svart och silver också om någon blev sugen. Jag kan tänka mig att köpa någon annan färg också att ha i ett annat rum, de var ju billiga också. 300 kr gav jag.

...och till mig då? Kläder såklart!






Kjol, 49 kr, playsuite 15 kr, linne 15 kr (Billigt va?!) från rean på New Yorker.  Sedan fick jag med mig en genomskinlig blå skjorta från Annika också :) Jag hade tänkt att beställa en från hm men så fick jag hennes för en tjuga. Bra klipp ;)


Jag har sparat det bästa till sist. Detta ursnygga halsband från glitter. Jag är så nöjd med det. Ingen rea på det dock. Andreas sa att man ser vääldigt kristen ut i det men jag förstår inte alls vad han syftar på, haha.


Nu ska jag lägga mig i soffan, nöjd över dagens billiga inköp, och kolla på någon film. Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0