En dag på stan...

Hejsan! Idag har jag varit på stan och shoppat lite. Sen tog jag och Annika en fika. Jag tar jämt en smoothie, det är så fruktansvärt gott!

Jag tänkte inte skriva så mycket, mest bara visa lite av vad jag köpte. Dessa köpte jag på Gina tricot.





Och skorna på skopunkten, ett par riktiga mysskor att ta på sig när man ska ner i tvättstugan ^^ Jag älskar uggs, vill ha svarta och beigea också men jag inser att det är onödigt. Tur att de är billiga dock.


Sen köpte jag lite hem inredning oxå men det orkar jag inte ta kort på nu, det är ingen ide' eftersom det är så mörkt och jag har en dålig mobilkamera. Vi tar det imorgon :)

Jag köpte lite skolgrejer oxå, block och pennor så nu har jag fullkoll :) Nu kommer strax Andreas hem, mysigt!

Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0