Lite färg i garderoben!

Jag shoppade lite i förrgår men jag har glömt att visa. Det här köpte jag iallafall. Lite vårkläder skulle man kunna säga.



Jag hittade ingen annan blid på den sista tunnikan så det blev den med modellen.

Allt ifrån Ginatricot. De två översta plaggen kostade 149 kr st och den vita tunnikan kostade bara 50:-. Billigt va?
Sedan blev det ett par jeansleggings oxå ifrån Vila. De har väldigt snygga jeansleggings där tycker jag, det är snyggt när det är fickor på.

Kul att få lite (räknar man vitt som en färg?) färg i garderoben, jag har ju kört på ganska mycket svart under den mörkaste delen av året. Nu går det mot ljusare tider och det känns skönt, även om det dröjer ett bra tag till innan man kan sticka fram sina pappersvita ben och få lite sol. ^^

Jag har ju glömt att säga att jag har börjat mitt nya "nyttiga" liv nu. Haha.. Jag äter varken pasta,potatis, ris eller bröd. Helt enkelt så lite kolhydrater som möjligt. Men fett får jag äta ("får" och "får", det är ju jag som bestämmer, jag följer ingen strikt diet eller så).

 Det fungerar faktiskt relativt bra, jag har bara hållit på i fyra dagar men jag har redan gått ner 1 kilo så det är ju på rätt väg. Jag har tränat också, iförrgår och så idag, och jag hoppas att jag kan hålla det uppe. Idag ska jag tillexempel äta spenatsoppa och ägg, men faktum är att jag tycker att det är gott så det går ingen nöd på mig inte. :)

Det som jag kommer att sakna mest (eller redan saknar) är mina kära chips. Fasiken vad det är gott, det är verkligen min last. Men som allas vår Kate Moss sa: inget smakar så gott som känslan av att vara smal! Haha, nä jag håller inte med henne... jag tycker att mat är till för att njuta av. Men så länge jag kan hitta nyttig mat som är god så är det ju lugnt :)

Idag är jag ledig, skönt! Fast jag ska, efter att jag har tagit tu med disken, sätta mig och plugga. Vi har en tenta snart. Kram hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0