Let me sign

Idag var min första lediga dag på länge. Det har varit såå skönt. Jag har verkligen tagit vara på dagen och både tvättat, varit på stan, solat och tränat. Jag har hämtat ut grejerna som jag hade beställt från hm idag, skit snygga grejer, so im keeping all! Visar någon annan dag.

Nu ska jag kolla på någon film. Jag skulle vilja dela med mig av en låt som jag tycker är så otroligt vacker. "Let me sign" med Robert Pattison. Han är inte bara väldigt snygg och en talangfull skådespelare utan han är en mycket begåvad musiker också, vad är oddsen liksom? Undrar vad felet är...  ingen är ju perfekt, eller?





Man blir nästan lite ledsen av denna låt, det känns ju som att han sjunger med sån smärta. Fin va? Gillar hans röst skarpt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0