A trip down memorielane...

Denna dag har jag spenderat i solen med Annika, så skönt väder att man bara måste ta vara på det. Gick upp 9 idag, hör och häpna! Ja det är faktiskt ovanligt för mig, men jag kan inte sova längre på sommaren, solen skinner in genom vårt sovrummsfönster och vi har inga gardiner, så så är det med det.

Nu ska jag göra mig iordning, ska ta en drink med Annika och Corre senare, får se vart det blir. Trädgårn eller Manesa är starka kandidater. Egentligen var det plannerat att Annika och jag skulle gå på bio men sen fick jag ett samtal från Corre som sa att hon var i stan och då måste man ju passa på att träffas. Får ta bion på söndag istället. Imorgon ska Andreas och jag på studentfest. Jag minns tillbaka till förra året då jag tog studenten, det var härliga tider!










Och rolig nyhet, jag har blivit faster idag, igen! Det är min bror och hans tjej som har fått sitt andra barn. En pojke denna gång, skojigt att ha en av varje, det skulle jag också vilja ha :) Grattis Christoffer och Carro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0