I'm dreaming of a white...kitchen

Nu har skåpet äntligen kommit på plats, målat och klart. Det var lite strapatser att få upp det på väggen igen och jag är inte säker på om det sitter. Det är lite som att spela ryskroulett när man ställer in grejer i skåpet, har försökt att inte ha så tunga grejer i det, men vem vet? En natt när vi ligger och sover kanske det bara säger BRAK!

Så här såg skåpet ut före:


Och efter...




Och så här vitt är vårt kök nu, jag hoppas att det snart är lika vitt utomhus.


Dessa gulliga ljusstakar köpte jag härrom dagen på myrorna för ynka 15 kr st.



Vad som är kvar att införskaffa till köket:

*En vit och grå-randig trasmatta (köpa)

*Den ljusgråa kökssoffan (väntar på att den ska komma ner från Dalarna)

*Väggord, som jag vill ha över kökssoffan (köpa)

*Och sist men inte minst så skulle jag gärna vilja lägga nytt golv, vitlaserat eller såpat. Men eftersom det bara är en hyresrätt så känns det lite onödigt...

Nu måste jag plugga, kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0