Kitchen

Jag börjar med att säga Ursh! Jag har blivit sjuk igen, jag tycker det känns som om jag var sjuk nyss. Jag är helt genom förskyld och har typ tappat rösten men nu känns det som om det bara kan bli bättre.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig men jag tänkte visa ett fint kök först. Det här tyckte jag var fint, lite lagom modernt blandat med gammalt och framför allt- hemtrevligt! Jag kan bli lite trött på att alla bara ska ha vitt,vitt och vitt. Visst det är superfint men det blir lite tråkigt för min smak. Att lämna lite träfärgat tyckte jag var en schysst idé. Snart får jag en köksoffa också, en ljusgrå från tidigt 1900-tal. När vet jag inte för den befinner sig förnärvarande i Dalarna och det är lite klurrigt att få den hit men jag LÄNGTAR!



Bilden kommer från http://gruvgatan13.blogspot.com/

Nu ska jag som sagt sova! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0