En helt vanlig dag, inget speciellt alls, och mulet är det också...

Nu har jag inte skrivit på ett tag så jag tänkte att det var dags för ett inlägg. Jag har dock haft goda anledningar till mitt tillfälliga uppehåll från bloggandets underbara värld; Jobb och plugg, och det i STORA mängder. Men, jag har även avsatt lite tid att fördriva på stan och shoppa, något som jag anser mig göra väldigt bra. Jag ska vissa allt någon dag, nja kanske inte allt... det blir nog lite tråkigt att kolla på bomullstopps och andra vardagliga nödvändigheter, men jag ska vissa mina guldkorn som jag hittat, skor, jacka, skinnbyxor och så vidare.

Imorgon blir en lång dag, många lektioner och plugg när jag kommer hem, men det är bara att härda ut, det kommer ljusare tider. Som på fredag tillexempel, då är det min och Andreas 3 års dag. Helt sjukt! Så fort det har gått men det är väl som de säger "det går fort när man har roligt" och roligt har man alltid med min älskling. Efter fredag kommer...vad? Jo, lördag förstås, och då ska vi ha lite middagsbjudning här hemma, det ser jag också fram emot.

Nä ni, nu ska jag plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0