Skärtorsdag och godislös?

Hallå! Har ni fått besök av några påskkärringar idag? Det har jag, flera stycken och de var jättefina! Jag hade ju inget godis hemma, åh vilken miss! Men jag trodde inte att det skulle komma några och om vi har godis hemma slutar det bara med att jag äter upp det, haha :) Jag har så dåligt samvete att jag inte köpt godis, inte ens frukt hade vi hemma när de kom. Jag kanske skulle erbjuda de något ur frysen, "Vad sägs om ett stycke kött? Nehe..inte det." Jaja, hoppas att de fick godis av någon annan snäll granne.

Idag har jag varit på stan med Emma (Andreas syster), jag köpte mest lite grejer till lägenheten och lite pyssel grejer, ni ska få se sen.. Sedan åt vi mat nere vid supermysiga Knäppingsborg.

Så här såg jag ut idag, shorts på! Hör och häpna, men det var jättevarmt idag, sedan invigde jag min orangea kuvertväska från Dorothy Perkins i London. Använder den till mina solglasögon just nu, perfekt.





Norrköping City

Riktig hälsomat blev det idag, inte värt priset dock men det var mysigt i solen.


Nu ska jag åka till plantagen och köpa precis det som syns på bilden ovanför...Blommor! Kram!


Kommentarer
Postat av: emma ce

Knäppingsborg.. Är inte det i Norrköping? :)

2011-04-22 @ 08:23:46
URL: http://emmasetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0