Easter wishes...

Första grillningen för året gick av stapeln igår. Mmm så gott det är och som min sambo sa: "väldigt underskattat". Man kan ju grilla precis vad som helst :) Men igår blev det hederlig fläskfilé som fick ta plats på grillen hemma hos svärmor. Idag så ska jag jobba så det blir inte mycket av "lördag" för mig inte, men vi hade ju mysigt igår istället. En liten parantes är att jag körde bil alldeles själv igår, haha, svinkul...Jag satt nog och smålog lite för mig själv över hur fantastiskt det var. Vi funderar på om vi skulle köpa en bil, hmm... Det är dyrt men skönt att ha... Vi får nog suga på den karamellen ;)

Snart är det påsk hör ni! Jag förknippar mest påsk med magont efter allt godis, usch så ska det inte bli i år. Nä, jag önskar mig nog något annat i påskägget, biobiljetter tillexempel, det är alltid kul. Man får helt enkelt vänta och se vad påskharen för med sig. Jag tycker även att vi gemensamt här kan bestämma att vi struntar i sånt där äckligt påskgodis, ni vet sånt som alltid kommer till påsken och är superduper billigt men som även avspeglas i smaken. Det faller åtminstonde inte mig i smaken, chockladen smakar till exempel bara smör. Man kan ju lägga ner något roligt i ägget istället, något hemmagjort godis kanske? Sådant uppskattas alltid.



Avslutar med en bild som jag tyckte fångade ljuset så fint i vårt vardagsrum just nu, sen var den ju lite "påskig" också :) Kram!




Kommentarer
Postat av: Nanga ♥

HEJSAN, HEJSAN ♥ Grymt fin blogg! ^.^ Skulle betyda SJUKT mycket om du tittade in på min ;) ♥



Ha det bra! Kram Nanga ♥

2011-04-16 @ 18:08:12
URL: http://nangasmode.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Fin blogg :) Ni verkar ha ett jättefint hem också, precis i min stil! Älskar att blanda gammalt med nytt.. Dock har jag inte lyckats få ihop det lika snyggt i mitt hem som i ditt!

2011-04-17 @ 21:55:28
URL: http://xiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0