BBQ

Visst är det härligt med sommar och värme men just nu ser jag mest fram emot hösten. För mig så innebär sommaren mycket jobb och inte många lediga dagar. Till hösten däremot, då kan jag ta lite ledigt och kommer in i mina vanliga rutiner igen med tränning och allt... Och det gillar jag!

Sen är det ju inte så roligt att sitta i en varm lägenhet hela sommaren heller... det kan nog vara en bidragande faktor till mina svala känslor inför sommaren, men så har jag alltid varit ett vinterbarn också.

Höstens planer är förutom att börja skriva på min C-uppsats på universitetet även en vecka med min älskling till Azorerna eller grekland, och en helgtur till London. Underbara London... Hur är det möjligt att efter ett besök i staden vara helt förälskad? Hade man pengar så hade man kanske tagit sitt pick och pack och flyttat... Men jag är ju kräsen när det gäller lägenheter så det är ju inte så troligt att vi hittar något som passar både smak och budget :) Det är ändå skönt att tänka att OM vi skulle vilja så finns det inte mycket som håller oss kvar. Inga barn, hund eller avbetalning på någon lägenhet. Alla ting som hör framtiden till... Idag njuter jag i alla fall av något så ovanligt som en ledig dag!

Ska jag säga något positivt om sommaren så är det grillkvällar med nära och kära som förgyller tillvaron...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0