London Calling...

Så där ja. Nu har vi (Andreas och moi) bokat och betalt en resa till London i Mars. Så skönt :) Det blir fyra dagars shopping och avslappning och jag ser fram emot det så mycket. Så kul att äntligen få använda mina checkar på ticket också som jag fick i studentpresent :) Resan blev väldigt billig och då kan man ju lägga mer pengar på aktiviteter när vi väl är där. Här är några bilder från hotelet som vi ska bo på, det verkar jättefint och hade många bra omdömen.






Lite stelt kanske men sen är ju britterna ett ganska stelt folkslag va? Fräscht verkar det iallafall. Frukost ingår också. Och det bästa av allt, det ligger centralt mellan Notting hill och hyde park med gång avstånd till oxford street.

Det var allt för nu, kram!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj, vad trevligt ni ska ha. Andreas och jag var därpå nittiotalet med Gunilla. Kram.

2011-01-27 @ 11:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0