Konsollhyllor...

Idag är jag ledig, gud så skönt! Jag ska ta och bege mig ner mot stan snart, handla mat och sola och kanske köpa en present till Andreas, han fyller år snart... :)

Här kommer senaste tillskottet till hemmet, två par konsolhyllor från indiska :) Mycket svart och vitt är det i vårt hem nu, men det är ju så snyggt. Det känns fräscht och jag blir lugn av det. För mycket färg blir stessigt tycker jag och hemma vill man ju bara slappna av :) Efter lite snabb huvudräkning har jag kommit fram till att jag har fyra stycken Buddah i olika utformningar, inte för att vi är så värst religiösa i vårt hem. Det har bara blivit så helt enkelt.. :) På den nedre hyllan står ett resealtare som jag fick av min bror när han var i Kina. Det är ett jättevackert hantverk med små utsnidade figurer och så kan man fälla ihop det, i hallen står det nu stolt :)

                   


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad fint det blev! Gillar också vitt och svart =)

2011-06-20 @ 18:08:40
URL: http://inspiredbylilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0