Stockholmstripp

Nu är jag nyss hemkommen från Stockholm. Jag har varit iväg sen i måndags och jag har hunnit med mycket, både en heldag på Gröna Lund med min barndomsvän Cornelia, grill med min bror, en dag på stan och till sist lite kvalitetstid med syrran. Här kommer ett bildregn från min lilla mini-semester :)


På Grönan... härligt soligt väder!

Med fina Cornelia

Det blåste en del och luktade hav :)


Och så åkte vi karuseller :) Bland annat Blåtåget och vi blev jätteskrämda, haha, det var superläskigt! Vilken hare jag har blivit, jag som var så cool förr haha.


Vi åt en fruktansvärt god sallad på ett ställe på söder vid namn Vurma, den här med kyckling, chevré, valnötter, äpple och honungsdressing, sjukt god som sagt!

Sammanfattningsvis, en rolig mini-tripp, skönt med lite ombytte från vardagen!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka härliga bilder! Syns att du hade toppendagar! Kram

2011-06-16 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0