Tine K vas

Kolla vad som är på väg hem till mig! En underbart vacker Tine K vas. Har länge velat ha en och nu tyckte jag att jag var värd det, så mycket som jag har jobbat på sista tiden :)




Den kommer bli så fin i vardagsrummet, speciellt med snittblommor i.  Den är beställd här ifrån. Jag längtar som bara den tills den kommer hem :) Vilken lycka, hihi. Den finns i svart och hallonröd också, den svarta är också ruggigt snygg tycker jag men det finns en risk att man tröttnar på den eftersom den gör ett ganska starkt "statement", så den gråa blev det...




Tine K i Elle Decor UK

Tine K Home har väldigt fina grejer, knepet är bara att kombinera det rätt, för det känns lite tråkigt att kopiera stilen rakt av. Jag gillar verkligen "lyxbohem-stilen" för den känns ombonad men ändå elegant och stilren. Nä ni nu ska jag hoppa i säng och drömma sköna inredningsdrömmar... typ att jag äger en 5:a med 4 meter i takhöjd, putsatbetonggolv, stoora fönster och obegränsat med finanser för att inreda ;)

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad fin! Kommer bli jätte vackert med snittblommor i som du skrev. Jag vet vilken lägenhet du menar hihi =)

2011-07-01 @ 21:12:55
URL: http://inspiredbylilja.blogg.se/
Postat av: Izabell

Jättevacker vas!:)

2011-07-05 @ 06:58:36
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0