En vägg med minnen....

Hallo, hallo. Hur är läget med er? Jag har fullt upp just nu med plugg och jobb. Men lite njutning ska man ju klämma in också. Idag har jag förutom att tvätta och jobba även varit nere på stan en sväng med Annika. Jag har letat efter en klänning som jag kan ha på min brors bröllop i sommar, men förgäves... Men nu har jag beställt hem några från HM som jag ska prova, tre stycken närmare bestämt. Jag ska inte behålla alla men man måste ju se hur de sitter först, innan man bestämmer sig.

Jag har spikat upp lite bilder från vår Londonresa, jag har massor fina kvar och tanken är att tavelväggen ska växa sig större med tiden...

                            


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0