Juldekoration

Här kommer lite inspirationsbilder ur min lilla mapp på datorn. Där sparar jag ner saker som jag tycker är fina och vill komma ihåg till framtiden. Dessa tycker jag är fina nu till jul... Granen behöver ju inte ha ensamrätt på juldekoration, varför inte hänga julkulor på en gren?


Den översta bilden är från Ikea och där kan ni köpa "julgranarna" i ståltråd om ni tyckte de var fina ;) Den nedersta är från Indiska, de har alltid så fina julkulor om ni frågar mig. Bordet är ju också dö snyggt och om jag hade det större hemma hos mig hade jag snickrat ihop ett sånt bord till köket, med typ åtta platser, hehe. Det var allt för stunden! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0