Köket

Hejsan! Här hemma är det fullt upp med att plocka ihop grejer, ska nämligen stå på loppis nu på lördag, om ni bor i Norrköping kom förbi vet ja :) Kolla här! Har sjukt mycket grejer som jag hoppas att någon annan vill ha.

Igår körde jag och sambon en vårstädning. Det blev så fint och då tänkte jag att jag skulle visa lite från hemmet. I köket har jag gjort om lite och lite nya grejer har tillkommit, är sjukt nöjd. Ny diskmaskin och ny mikro samt lite inredning så klart ;)




Köpte en korg igår från världsbutken, de har så mycket fint där! Så bor ni här tycker jag definitivt att ni ska kolla där. Det blev en svart korg men det fanns jätte fina turkosa också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0