Något att skratta åt....

Ibland blir man ju chockad över hur dumma folk kan vara! Den brittiska tidningen Telegraph har listat de roligaste och mest bisarra klagomål som har mottagits av The Association for british travel agents och några av dessa fanns att läsa i ett helg numer från Dalarnas tidningar lördag den 28 mars.

Här är dom jag skrattade mest åt :)

*  "I katalogen var ju sanden gul. I verkligheten är den ju vit!"

*  En gäst på hotellet klagade på att soppan var för stark, allt medan han smaskade i sig av såsen.
Hahahah....

*  "Ingen hade berättat att det fanns fiskar i havet. Barnen var livrädda!"   Att det finns fiskar i havet trodde jag att alla visste om....man kanske ska berätta för den här personen att jorden även är runt...det kommer säkert som en chock.

*  "Det tog oss nio timmar att ta oss hem ifrån Jamaica. För amerikanerna tog det bara tre!"  Hm....kanske för att usa ligger närmre? Bara en tanke.... :)


*  "Det är för många spanjorer här. Receptionisten pratar spanska och maten är spansk. Det är för många utlänningar!" Hahhaa...åh jag skrattar så jag gråter! Får man vara så här dum?!


  


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Jag dör,vilka dumma jävlar!!!!

2009-04-05 @ 19:12:57
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0