Dagen efter flytten...

Nu sitter jag i nya lägenheten, ni kan inte ana hur skönt det var att vakna upp här imorse. Det råder lite allmän kaos, kartonger och möbler över allt, men det gör inget jag är bara så lycklig att vara här. Inte ens ryggen som smärtar efter flytten spelar någon roll, det var det värt!

Solen ligger på som tusan här och det är jätte skönt. Nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag gå till biblioteket för att lämna tillbaka några filmer och sedan en tur till affären.

Kl. 16.00 börjar jag jobba och jag har jouren tills 16.00 imorgon. Det är kul att jobba men samtidigt kliar det i fingrarna efter att börja packa upp här. Men jag antar att kartongerna inte går någonstans så det finns tid någon annan dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0