Flyttdag

Idag ska vi börja flytta, YES! Så fort Andreas kommer hem från jobbet. Andreas pappa ska köra. Vi tar nog kartonger och små saker idag för stora möbler får inte plats i bilen, det måste vi ha släpp till. Skönt att börja så smått så att det känns som om något händer, jag vill ha flyttat allt tills den 17 för då börjar jag skolan och det är jobbigt att ha en flytt hängande över sig då.

Idag var jag uppe tidigt 06.30, måste vara ett personligt rekord i tidigast tid som jag har gått upp utan att behöva det. Nu ska jag packa lite till, diska och förhoppningsvis hinna ut en runda också och njuta av solen.

Förresten kläderna från Hm var bra så jag ska inte skicka tillbaka något. :)

Kram/
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0