Sängar och tatuering...

Jag är riktigt sugen på att tatuera mig, jag ska göra det så fort jag får lite pengar över. Jag har velat göra det sedan jag var typ 15 men jag har av någon anledning aldrig fått arslet ur vagnen, det är kanske bra för då är det ialla fall genomtänkt. Och det är ju en förutsättning, det ska ju sitta där hela livet. Men först ska det köpas säng och tv, lite mer praktiska grejer.

Jag har hittat tre stycken sängar som jag gillar.




De två översta från mio och den nedersta från ikea.

Jag gillar egentligen de två översta bättre men jag kan inte bestämma mig vilken av dem jag gillar bäst  och de är ganska dyra (6500 kr, 5000 kr) så man vill ju inte köpa en och sen komma på efter ett år att man vill göra om. Så det blir nog den från ikea ( kostar bara 1700), den är helt okej och då skulle inte det vara så farligt om man upptäckte att man vill ha en annan senare.

Här är en bild som jag gjorde i photoshop på det skulle kunna se ut när jag har tatuerat mig, jag vill antingen ha två svalor eller två änglar, har inte riktigt bestämt mig.



Nu ska jag kolla på "Top design" och sedan ska jag hämta ut mina varor från HM. Jippi! Håller tummarna för att allt passar!

Kram /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0