JulLov!

Nu har jag julledigt fram tills den 11 januari. Gud så skönt! Igår var sista gången på länge som jag var på universitetet och tur är nog det för när jag skulle cykla till bussen igår så hittade jag knappt cykeln för all snö. Den var helt insnöad.

Det snöar som tusan utanför fönstret nu, helt vitt.


Vy från vardagsrummet just nu.


Utsikt över gården från köksfönstret igår. Visst är det en supermysig gård?


Jag har tagit in lite is och lagt i fönstret. Nej det har jag inte men visst ser det ut som is? Det är glasspill! När jag bodde i Rejmyre med Mamma så gick vi hämtade några sånna här. Det finns ju som ni säkert vet ett glasbruk där och på baksidan finns en stor hög med glasspill så vi fyndade lite misslyckat glas där haha. Det fanns massor av vackra glasklumpar i regnbågens alla färger men jag gillade dessa. Tänk vad roligt man kan ha, mor och dotter :)

Nu ska jag äta frukost eller brunch blir det vä. Sen blir det kanske en sväng ner på stan. Jag har inga pengar men det kan va roligt att bara kolla ibland också. Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0