Middag med grannarna...

Nu ska jag och Andreas snart ner till Emma och Anders för att bjuda dem på middag. Indonesisk kyckling tänkte jag laga och Andreas får assistera. Det är första gången jag gör det så hoppas att det blir bra. Isåfall kan jag lägga upp receptet :) Jag fick det av syrran och det lätt smarrigt. Anledningen att vi lagar mat hos dem istället för hos oss är ju för lilla Nils skull, så att han kan sova, gulleplutten!

Det är ju ganska smidigt också för det är ju bara rakt över gården! Nu ska jag packa ner lite råvaror som jag ska ta med. Ha en trevlig torsdags kväll!

P.s. det är som helg för mig nu eftersom jag är ledig imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack än en gång för den otroligt goda maten. Det var verkligen kanon gott!!

Lyxigt att bli bjudna på mat såhär på en torsdag!:)

2009-12-03 @ 21:51:42
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0