En sväng på stan...

Idag har jag varit på stan och shoppat, jippi va skojigt! Jag vet inte om alla snygga kläder gömde sig igår när jag var på stan men idag var dom där ialla fall och några utvalda plagg fick följa med hem för att bo i min garderob. Jag köpte en svart kjol och en svart sidenklänning från gina tricot, leggings, en klänning och en rosa tubtopp från Vila och en stickad kofta från cubus.






Så nu är jag nöjd och belåten :) Nu har jag inhandlat klänning till på fredag, det lutar åt den mönstrade klänningen för den sitter inte så hårt runt magen och det blir säkert jätte god mat för Emmas pojkvän är kock. Nu ska jag bara köpa dricka och en present till födelsebarnet.

Ikväll blir det ensamt för Andreas har jour och imorgon har jag jour så vi missar precis varandra. Så kan det gå. På fredag slutar jag 10.30 och 13.00 ska jag hämta upp nycklarna till lägenheten! YES!! Äntligen, som vi har längtat...

Kram


Kommentarer
Postat av: emma

Det var skit fina kläder!! :)

2009-07-30 @ 08:12:14
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0