Midsommar

Midsommar var jätte mysig, vi var ute hos Andreas mamma och grillade. Tur med vädret också... det kom lite små skurar men det gjorde inget för vi hade tält.






Och så åt vi jordgubbstårta, mums!

Annars har jag inte hittat på så mycket... tiden går så sakta tycker jag och dagarna flytter ihop, kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort.

Idag har jag dock legat och solat i parken med Annika och läst bok, jag har redan hunnit med två böcker och nu börjar jag med min tredje. Det känns som att det är en vettigare sysselsättning än att kolla på TV hela tiden så att hjärnan smälter. Jag ska väl börja packa snart inför flytten (Längtar!) och jag borde städa men jag har ingen motivation. När man har all tid i världen tenderar jag att skjuta upp saker som inte är så roliga.

Nu ska jag göra nåt roligt och sen ska jag göra något nyttigt och tråkigt (typ diska) . Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0