Södra promenaden - here we come :)

Vi skrev kontrakt igår på lägenheten. Så skönt att ha det gjort. Nu längtar vi tills flytten, eller till den nya lägenheten vore det kanske bättre att skriva, att flytta är ju inte så kul i sig.

Igår var jag först hos Annika och förfesta sedan bar det av nedåt. Det blev Cromwells, hängde med Andreas dit och det var trevligt, inte alls lika mycket folk som på Palace/otten. Jag blir bara irriterad när det är mycket folk och speciellt fulla människor och när man själv är nykter blir det ju extra påtagligt.

Ikväll blir det att grilla hos Sara och lite "Singstar" tror jag minsan också. Jag ska kila ner till affären och köpa kött nu så att jag hinner lägga det i en marinad. Kram


Kommentarer
Postat av: Ingrid och Orvar

Grattis till lägenheten. Om vi orkar upp för alla trappor så kommer vi och hälsar på efter flytten! Kram Ingrid

2009-06-06 @ 18:56:08
URL: http://gunilla64
Postat av: emma

Var du nykter?? ;)

2009-06-08 @ 09:16:17
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0