Tisdag

Ikväll har jag varit på middag med klassen och lärarna. Vi åt på Butler's hörna och det var riktigt gott. Jag åt fläskfilé på planka, mums! Det blev lugnt med drickat dock, känner mig helt slut i kroppen så det blev en cola till maten. Sedan delade Annika och jag på en "Strawberry daquiry", jag var bara tvungen att prova eftersom andra beställde in den och den såg så god ut och det var den också men den smakade lite för mycket sprit för min smak.



Nu är jag hemma igen, jag bestämde mig för att inte gå ut ikväll eftersom jag är så trött på det. Det är inte kul längre, i alla fall inte Otten och det var dit alla skulle. Jag var där igår och lyssnade på "Maskinen". Vi stod längst fram och det var hemskt, man blev helt krossad. Jag hade blåmärken på knäna när jag vaknade i morse eftersom jag hade blivit tryckt mot scenen, men jag antar att det är sånt man får ta.

Till och med lärarna skulle med ut ikväll och de sa typ "kom igen nu Anna, klart att du ska med ut", haha :) Lite torr kankse man kände sig men jag är glad att jag inte föll för grupptrycket man måste ju vila upp sig till på torsdag. Jag ser fram emot det jätte mycket, det ska bli så himla kul att träffa familjen! Nu ska jag se på film. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0