Look-a-like

Jag stannade hemma ifrån skolan idag, var så täppt i näsan när jag vaknade. Men det blev bättre framåt eftermiddagen så jag gick på den sista lektionen. Vid 5-tiden, efter att jag slutat, gick jag från komvux (läser kursen Ung Idag där) via ICA och handla och sen hem. Andreas och jag lagade tacos och det var planerat att vi skulle gå på bio, hade bokat biljetter och allt (till Män som hatar kvinnor) men Andreas var så trött och somnade i soffan. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra för att underhålla mig själv...kanske glo på någon film?

Så någon på Fråga Olle igår på kanal 5? Ann Söderlund var med. Andreas tycker att jag är så lik henne men jag vet inte...är det någon annan som ser likheten? Ibland kanske man blir "hemmablind". Men jag diggar henne stenhårt, så skön stil.

 
Anna?                                                Ann?

När jag var liten fick jag ofta höra att jag var lik Amanda Bynes(stavas det så?)...


Puss hej                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Sara

när jag tänker efter så håller jag med honom om det. Mesta dels i sättet ni snackar på tror jag, & även ansikts uttryck & så. Hon är jätte tuff ju!

2009-04-26 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0