Dagen före...

Nu ska vi snart åka och storhandla, lönen har ju kommit! jippi! Fast det blir en ganska tajt månad med lite svängrum. Jag hade ganska mycket räkningar (har nyss betalat allt, vilken befrielse!) och sen ska man ju köpa julklappar denna månad också, hur ska det gå ihop? Jag får väl rita teckningar till alla, det kom man iallafall undan med när man var liten, tänk vad livet var lätt! :)

Annars så består dagen av att plugga, det är sista dagen innan tentan. Nu vill jag bara ha det överstökat så att man kan slappna av till helgen. Det är lite skräckblandad förtjusning inför tentan, jag är nervös och kommer får ångest om det är svåra frågor men om det är frågor som man kan får man en sådan kick! Man blir så glad när man kan svara på en fråga, haha. 

Inför helgen har jag inte mycket planerat, förutom att jag ska gå på bio med Annika och se "Twilight", om det finns några platser så klart, men den hade premiär förra helgen så det borde det väl finnas?

Nu ska jag iallafall göra mig i ordning så att jag är klar att åka. Kram hej!


Kommentarer
Postat av: emma

Åh...Kan inte jag få följa med? :) Puss

2009-11-25 @ 10:59:58
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0