Gott och blandat...

Jag följer väl strömmen och gör som Emma och Annika och delar med mig lite av mig själv. 

 

Mest spelat på min ipod: Jag har ingen men mest spelat på Spotify är nog "Free Fallin'" av John Mayer.
Nynnar på: Nynnar inte, men jag sjunger när jag diskar, ofta "Du måste finnas" av Helen sjöholm, haha. Jag är en sån musikaltönt.  
Kökspryl jag inte kan vara utan: Måste nog vara konservöppnaren, det hade varit väldigt svårt utan den..
Bäst med Norrköping: Att det är så vackert på vinter, industrilanskapet och att mina vänner och pojkvän är här.
Sämst med Norrköping: Att det är så långt ifrån min familj och att det suger som sommarstad.
Det missar jag aldrig på tv:  True Blood på Svt 1 onsdagar kl.22.00, ring mig inte då!
Favoritljud: Nyckelskrammel från dörren för då vet jag att min älskling kommer hem.
Sport jag har stenkoll på: Ingen, sån information finns det inte plats för, måste ha plats för studierna. :)
Artist jag vill träffa: Ingen, jag har ingen idol. Eller kanske regissören Tim Burton men han är ju ingen artist.
Bästa mikromaten: Att värma på den hemmalagade pajen från gårdagen...
Fikar gärna på: Gillar inte att fika, gör det mest för det trevliga sällskapet.
Senaste impulsköp: Det har jag redan förträngt.
Person jag vill träffa: Cornelia, det var ju inte så länge sen vi träffades men saknar dig redan.
Klädkonto per månad: Gud, det kan variera väldigt, en månad kan det vara 3000 andra månader så lägger jag pengar på smink och inredning istället. Och räkningar...ursh!
Favoritprodukt på Apoteket: Försvarets hudsalva kanske?
Beställer i baren: Helst inte, men lakritsshots eller smirnoff ice är ju gott.
Bästa romanen: Harry Potter, ingen tvekan!
Favoritdjur: Hund helt klart.
Fulaste färgen på kläder: Tycker inte så mycket om brunt, men det beror på nyansen.
Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar, fy tusan va fult!
Favoritblogg:  Fokis.se
Reser helst till: nära och kära.
Användbar pryl: Kalender, räknas det som pryl?
Mitt sämsta köp någonsin: Dåliga köp har jag gjort många och det senaste är nog ett par skor från hm som man inte kan gå i. Men sämst av allt var nog ett par skinnstövlar som kostade 1500 och så tog jag för stor storlek. Men det har jag kommit över för det var så länge sen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0