The winner takes it all...

En rolig sak, jag skickade in ett bidrag till en halloween tävlig på färgadelinser.com för ett tag sen. Jag hade glömt bort det och inte tänkt på det men idag så gick jag in på sidan och gissa vem som är en av finalisterna? jo jag. Haha, skojigt. Man är ju inte van att se sig själv sådär. Tävlingen är redan över dock och snart så presenteras nog vinnarna. Jag tror inte att jag vinner, det gör jag aldrig, haha :) Men det är ju roligt ändå. Otur i spel men tur i kärlek! :) och jag skulle inte vilja byta!

Ni kan kolla här om ni vill: www.fargadelinser.com

Detta var bidraget jag skickade in
               

Puss hej! Nu ska jag äta kvällsmat och kolla på "ullared", roligt program! Fast egentligen skulle jag behöva diska... Lite dåligt samvete har jag... men men, jag får ta tag i det efter programet eller i värsta fall imorgon.

Förresten, just nu är det "halvåtta hos mig" på tv, brukar ni se det? jag tycker att det är jätte underhållande, Helge Skog som är kommentator är så rolig, haha. Han är jämt så taskig mot deltagarna och gör sig löjlig över dem, svårt att beskriva. Ni får ta och kolla in det helt enkelt. Det är mitt TV-tips! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0