Halloweenfest...

Nu börjar det närma sig Halloween och jag hade tänkt att ha lite fest hemma hos mig, några tjejkompisar bara och såklart kvällen till ära (lör. 31 okt)är kravet att man måste vara utklädd!. Min kompis Cornelia från sthlm kommer också ned och ska sova hos mig, kul! Det blir ju inte att man träffas så ofta.

Jag har precis beställt lite grejer från Buttericks (http://www.buttericks.se/) bl.a. färgade linser, tänder osv. Jag gjorde det lätt för mig och bestämde mig för att vara vampyr. Det kändes som ett självklart val då jag gillar vampyrer skarpt. Det blir super bra, nu är jag astaggad! Jag har dock inte bjudit några än, förutom Cornelia och Annika såklart. För det är typ jag och Annika som ska ha festen fast den är hemma hos mig. Eller hur Annika? Så fattade jag det iallafall, hhaha :) Det ska bli kul iallafall med bara tjejer, det blir alltid som roligast då tycker jag.

 
Här är en bild som jag gjorde förra året i photoshop på Andreas som vampyr :)
Och en som jag gjorde på mig som...ja, som vadå? Vem vet? Jag hade en period då jag tyckte om att göra läskiga bilder i photoshop. haha :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cornelia "från sthlm"

haha! it's gonna be awesome xD

2009-10-19 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0