Helt otroligt!

Ikväll bestämde jag mig för att beställa en psykologibok som vi måste ha till nästa kurs. Jag har bara skjutit upp det hela tiden eftersom det känns så tråkigt att lägga ner pengar på en bok som man inte ens vill ha. Ursh!

Men man måste ju ha den så nu tänkte jag göra slag i saken och beställa de. Förrut så kostade den 500 kr, vilket redan är dyrt för en bok, men nu hade dom jävlarna höjt priset! Troligen p.g.a. efterfrågan. Nu kostar den 1224 kr! Jo, det är sant! Helt galet! Jag skulle aldrig och jag menar ALDRIG köpa en så dyr bok.


Och adlibris som ska vara så billigt?! Nä, jag tycker det verkar skumt! Är det verkligen lagligt att göra så? Det känns iallafall riktigt svinigt!

Jag ska försöka låna den istället, är andra personen i kö just nu.


Kommentarer
Postat av: Tina

Heej! Hur går pluggandet? :)



OMG va dyrt! Den kostade väl 412 nyss? Kollade du på lycknis?? Gör det om du inte redan har beställt, mycket billigare :) www.lycknis.se



kraaam

2009-10-20 @ 09:41:09
URL: http://tiinnaa.blogg.se/
Postat av: Tina

oj, va visst lite snabb där i förra kommentaren, läste inte allt du skrivit (ville bara få iväg tipset om lycknis så snabbt som möjligt, haha) Bra ifall du kan låna den ist :D Men som sagt, ifall det dröjer på bibban så har du mitt tips iallafall ;)

2009-10-20 @ 09:48:05
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0