Lill-lördag...

Nu är det onsdagsmys! Jag är ledig imorgon, så skönt! Denna vecka har jag bara föreläsningar måndag, onsdag (idag) och på fredag. Lite lyxigt faktiskt.

Jag har ätit tacos och nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma hem så att vi kan se på det nya avsnittet av son of anarchy. Under tiden underhåller jag mig genom att kolla på "texas chainsaw masacre" som går på tv 400 och då kommer gamla kära minnen tillbaka. Det var den filmen som jag och Andreas såg på vår första dejt, det var på den tiden då Andreas låtsades att han gillade skräckfilmer för att få mig på fall. Gulligt! Nu för tiden får jag se på dem själv, haha :)

En inte ont anande potatisgubbe...
                                        
Och sedan ett förslag på hur det skulle se ut om han var med i "texas chainsaw masacre"!
                                      

Snart är det helg igen, veckorna går fort känns det som. På lördag ska vi förfesta lite hemma hos oss och sedan blir det utgång. Skojigt. Cornelia kommer ju också vilket är extra kul.

                                  
Cornelia och jag på min studentdag på palace, det blir troligen palace på lördag också, man har ju inte sådär jätte många val i norrk ;)

Nu kommer Andreas strax, puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0