Party...

Igår så var det lite fest. Kvällen startade för mig och Annika på trädgår´n där det var halva priset på allt i baren eftersom det var sista dagen innan de stänger för säsongen. Men det var lite väl kallt så vi begav oss vidare till Manesa där vi tog varsin "mojito", lite mycket mynta dock, det är mest löv i dricken känns det som. Man fick sitta och peta ut allt innan man kunde dricka eftersom man satte löv i halsen annars. :)



Sen blev det palace. Mycket trevligt faktiskt, men lite för mycket folk, lönningshelg och allt.


                           
 65 kr för dessa två, hur billigt som helst! Kan det inte alltid vara så?
                           
Annika inne på Palace...
                           
Alltid trevligt att ha ett bord att sitta vid... Då har man ju en ursäkt att inte dansa ;)



Idag har jag städat och diskat annars har jag inte gjort något speciellt. Jo förresten vi lyxade till det lite och åt mat från spicy hot som Anders och Emma åkte och hämta, gott! Nu har jag besök av min kära mor som ska sova hos oss i natt.

Imorgon börjar vardagen igen, alltid lika trist... ursh, jag får muntra upp mig själv genom att laga något gott och se fram emot nästa helg.

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad ska du göra nästa helg? :) Jag ska ut med jobbet på fredag till bomull...skulle ju vara kul om nån mer skulle ut! Puss puss

2009-09-28 @ 10:21:02
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0