Make over...

Ny har Annika precis varit här och hon har färgat mitt hår, klippt lugg och hjälpt mig att sätta in mitt löshår. Riktigt nöjd är jag! Så här blev det!






Nej då, jag bara skämta! Jag har inte riktigt vågat ta steget fullt ut och färga håret, jag älskar ju blondt hår! Kommer ni ihåg att jag sa att jag hade köpt en sak men att det var hemligt? Ja det är iallafall en peruk! jag fick hem den på posten idag och var såklart tvungen att ta några kort.

Tänkte att jag på så sätt kan känna efter om brunt hår är något för mig och jag måste säga att det känns bra, jag får se om jag vågar/vill ta steget att faktiskt färga, trivs ju i min nuvarande hårfärg också.

Imorgon är jag ledig och då ska jag åka till ullared, skojigt ska det bli och jag ska handla mycket! Bussen går redan kl. 06.00 så jag måste gå och lägga mig tidigt idag.

Nu ska jag göra lite skolarbete och sedan är det Trueblood på tv! Jippi!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: emma

Men hallå...Jag trodde det var på riktigt!! :) Jätte fint tycker jag...Du borde nog överväga mörkt! Puss emma

2009-10-01 @ 09:44:59
URL: http://emmaemmi.blogg.se/
Postat av: Annika

baby det är klockrent du måste färga håret brunt nu! Eller jag gör det på dig :)

2009-10-01 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0